Träning, Skönhet, Shopping

Som jag skrev, så gick jag igenom HELA min blogg idag.
Så mkt. hade jag att göra på min lediga dag haha.
Är nästan precis 2 år sedan jag började blogga i den här bubblan.

Idag skapade jag 3 nya kategorier också.
På tiden med en shopping kategori.
Även en för Träning, även om det kankse blivit lite tomt där just nu, meen jag planerar att snart ta upp den biten igen ;)
Skönhet fick bli rubriken för den tredje.

- Check them out, pliis!

Tom. jag själv tycker att det ganska kul att titta tillbaka på gala bilder.
Hur man såg ut och så :))


Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

Vad duktig d e Sötis, d lär ju ha tagit lite tid..;)

Hoppas du får en fin Torsdag!KRAMIS

2009-12-17 @ 10:43:21
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Syster

I agree, Mickis!

Och efter julen tar vi tag i kropp & hälsa igen..

På't igen bah :P

2009-12-17 @ 11:51:49
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0