What's sexy?

- Hey lovers.
Jag känner mig DÖD! SLITEN.
TRÖTT.. I kroppen.
Jobb jobb jobb, folk är helt galna när det är rea.
Full rulle varenda dag, varenda minut.
Jag är helt trött, trött som en riktig tröttis på morgnarna.
Och på kvällarna.
Upp tidigt  -  I säng sent.

Nyårsafton imårrn..
Wihuuu.
Det blir nyår med Fridis <3
- Ja tack.. JA tack!
Hon plockade upp oss efter jobbet ikväll, vi drog och handlade.
Massa gottis :D
Dinner hos oss imårrn.
3 rätters givetvis :D
Men det blir mer än mat ;-)
Fick varsinn skumpa på jobbet idag, som ska smällas av imårrn.
Ur gulligt, Tack söta ni :))
Har laddat kylen med ännu mer bubbel, vin, cider & öl också :))
Imårrn kör vi!
Taxin är förbeställd...
- Ja tack, det blir en nyårsafton med snygga tjejer och bubblor i glasen.

Vi har haft städmaraton här hemma ikväll, med Victoria Secret in the background...
Jag kan vara någon av dom imårrn... Det kan jag visst tänka mig..
För det är vad som gäller imårrn.
As snygga.
As lockat hår, as långa ögonfransar, as mycket smink, as tajt - Klänning ?
As höga heels, As fräsha dämer helt enkelt.



Skulle gjärna byta med Adriana Lima... Det skulle jag HELST se skedde lixom...
Men.. Jag tror det blir svårt..
Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0