When i become a star

- Heey lovers, Im here again.

Gjorde Gräny med Carro & Issie.
Hittade väl inte så där vrål mkt. men en fika på Skuttunge haha.
Vet inte varför vi satte oss där.. egentligen haha.
B B B Ställe är vare är.
Meen jag hade ju snygga tjejer me mig va.
Lussebullarna dög, men inte tokfärska.

Köpte på mig ett nytt torrshampoo & en liten grön ljuslykta som matchar våran större vi har i fönstret.
Och mat :))
Jag ska styra lite wok med stekta nudlar och grönsaker med en god kryddning tänkte jag..



Lee stafford har det bästa torrshampoot jag testet, vi testade PROFFS rosa sist.
Kostade ju ingenting, men det var sisådär tyckte jag.
Eller så äre jag som har äckligt hår haha.
Nej men det här är värt några extra tior tycker jag :))
Poker straight.
Under hundringen iaf.



Hängde upp polkagrisarna och pepparkaksgubbarna i köksgardinen också :))
Mysigt.




Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

de där e de bästa torrschampot!!!:) har kört den i några år, o har inte valt att prova ngt annat;) Vilka fina julstjärnor ni har sötis! O du - du passar sååå bra i blått!!:)Kram på re!

2009-12-03 @ 21:59:46
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Kristina

Åh Tack Mickis, va söt du är <3

(Jag försöker skriva comments i din blogg, men det går inte? )

Stjärnorna är från Hemtex :))

Torrshampot is the shit :P

2009-12-03 @ 23:28:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Rövarmamman♥

Hej sötis, de ska gå...klicka bara på sänd..o sen ska de komma upp en text om att de väntar på att bli godkänd från ägaren(mig) får du ingen sådan text? vart e de som inte funkar?...prova igen ;) kramis söt! hälsa sis!

2009-12-04 @ 23:21:52
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0