Are you hopeless in love? Cause I find it hard to belive.

Nu har fröken dushat och blivit fräsh.
Sitter med ansiktmask nu.. Jag använder OLIVS LERMASK.
Den är super härlig.

Jag borde sola till helgen.
Det är löningshelg på väg, och såklaaart ska fröknarna elit ut och dansa.
Våran lilla blondie (tänkte jag skriva) det är hon ju inte längre.
Men vår gamla lekkamrat Lina kommer hit ihelgen och vi verkar kunna tro på att få med även henne ut :))
Long time no seen.
När det är löning så har alltid jag & mina tjejer valet satsa lite extra.
Helst nya kläder eftersom man alltid har råd då haha.
Kankse nåt extra gott i glasen...
Jag borde vara brun då... Vilket jag inte är.
Hm.. Vi får se.

Jag ska straxt ta en promenad till Torbjörns torg och handla ingredienser till semlor.
Ska göra egna istället.
Billigare, Godare (Eller okey lika gott iaf :D ) och jag får fleera hiihi.

Syrris!!
Jag har fortfarande dåligt samvete för att jag glömde lämna pengar åt dig.
Om du inte får nån annan att fixa semlor så tar jag med mig av mina till jobbet imårn.
Om jag hade haft bil så hade jag åkt och lämnat ett par åt dig ikväll...
Men det har jag ju inte.
Jag tänkte på dig massor igår, du lät lite nere i telefån... Eller så inbillade jag mig.
Om du är lite nere så kan du komma hit så kan vi köra en sleepover.
Med feta semlor och så :))



Första gången som du är hopplöst kär...

Kommentarer
Postat av: carolina

Vet precis hur du känner dig..

Tänk om solen kunde göra oss bruna till helgen,

vilken lycka det skulle vara men dream on & gilla läget med fejk sol är vad man har att välja på :P hahahaa..

2009-02-24 @ 16:15:36
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0