Baking ladiee..

Nu har jag smällt ihop degen idaf.
Den ligger nu i rosa bunken under bakduk för första jäsningen.
Jag funtar på om man skulle ta och slänga ihop nån middagsmat åt sig nu, mitt i baket :D
Lediga dagar blir det oftast ingen fason på.
Ingen struktur, jag värmde bullar när jag klev upp imorse.
Och sen har jag inte ätiti nåt, bara druckit cola :D

Så nu skulle're faktist sitta fint med lite krubb i maggen.
Frågan är vad?
Jag har flera alternativ.
Har flera soppor.. Räksoppa, Kycklinsoppa, Potatos&Purjo & nåt mer..
Sen skulle jag kunna äta fiskbullar med potatis, eller fiskpinnar med potatis & remoulad...
Eller SYLTA med potatis..
Eller pasta med bacon.
Vad ska jag ta..
Vad är jag sugen på.. Det blir nog soppa med mackor till.
Annars tar det så lång tid.
Kyklingsoppa tar jag... Mm..

Better run in to my kitchen again.
Förkläde PÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0