Charterhjältar.. Varför hjältar haha?

Okej, vad har hänt sen sist vi hördes ?
Jag satte på potatis, och insåg sedan att jag nog var tvungen att dra till affär'n.
Hade inget att dricka och ingen frukost heller.
Riktig frukost kan man vara utan när man är ledig, men ska man jobba så äre frukosten skit viktig för mig.
Så medans potatisen stod på plattan så klädde jag mig varmt och cyklade till affärn :D
Kom hem och stekte fiskpinnar iställer för köttbullar.
Jag hade ju nyttiga remouladsååås hemma :D Så middagen vart en fröjd haha.
Sen diskade jag upp efter mig direkt, det är så värt.
Varm dush på det.

Och nu ligger jag här med nytvättad kropp och hår.
Fönat & plattat håret har jag också redan gjort.
Så nu glor jag på CHARTERHJÄLTAR, dricker bubbelvatten och äter choklad med apselincrips.
Muuumsigt & jag skrattar år charterhjältar.
Jag gillar ju sånna program :D

Men nu har det börjat igen, vi hörs sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0