Dagens med ord, mina ord

Good Moring.. Eller God midaag.
Ledig dag idag, I love it completli!
När syrris cyklade till Holmis imorse så stack jag till Tobbes torg.
Handlade lite goda mat-grejjer och hårfärg.
Som jag nyss visat er...
 Jag går mot mörkare hårtider.
Jag vet inte vad jag tycker om det än, men jag är inte klar än heller så.
Det var ju lixom aldrig så att min tanke var att gå från Svartskalle till nån blondin lixom.
Jag ville bara ha tusen olika skiftingar i håret, kind of.
NU har jag börjat slinga mitt hår.
Började alltså med mörkt idag.
Ska eventuellt redan ikväll slänga i lite ljusa, som jag skulle VILJA nästan vart kritvita...
Men jag är helt beredd på att dom blir mera gula haha.
Lite röd/oranga toner ska också få flytta in på mitt huvud.
Jag tror det ska bli bra, jag är inte så kinkig ;-)

Mitt hår har alltså aldrig varit klart sedan jag gjorde första slingningen för över ett år sedan.
Men man kan ju inte ta allt på en gång, jag har inte gjort det iaf.
Det sliter ju ändå...
 (Pga. för hård färgning under för kort tid så fick jag lixom klippa av FETT mycket av mitt riktiga långa hår)
Det vart som tuggummi i längderna för att man trotsade hårlagarna och ville skynda på övergången från mörkt till ljust.

Anyway, ikväll ska jag & Syrris börja solarietiden.
Ska bli skit skönt, jag behöver verkligen lite färg nu.
Sen ska vi hem och äta bakpotatis :D
M m m.
Igår hade hon maten färdig åt mig när jag kom hem.
Wok med kött och bearnaisesås.
Åh det va så gott.
Sen överaskade jag oss med TRE chokladkakor och en tuttifrutti påse till LIPSTICK JUNGLE.
Asbra kväll.
Ikväll blire en till :D

Nu undrar jag om Jossi & jag ska ut och gå eller ej, får inte tag på reeej snyggis!
Tre's nät krånglar tydligen lagom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0