Dagens work

Jag vet inte, men kankse att motivationen eller iaf. lite av motivationen kommit till mig nu.
Faktist så drog jag på mig prommis-kläder.
Slängde ner alla min smutstvätt i en stor IKEA-bag som vart skit tung.
Som jag sagt förr så tvättar min mamii åt mig,
men nu har jag fatktist försökt komma ner i tvättis men jag hittade inte på rätt nyckel.
Såå here we still going.
Mamii tvättar åt mig.
När jag flyttat så ska jag sluta med det, då ska jag tvätta själv :))

Men iaf. till saken.
Jag power-walkade alltså hem till mamii med en fullproppad tung IKEA kasse på axeln.
Värsta jobbet.
Sen fortsatte från Mammii och mötte upp Jossan utanför henne.
Vi gick runt Gamla uppsala högar och tillbaka.
Men det var så jääävla kallt!!!
Så nu försöker jag återfå kropps-temperaturen i min rosa varma morgonrock.
Kollar The hills, sen ska jag dusha varmt och göra mat åt mig.
Jag hade velat äta sylta med kokt potatis och rödbetor men syltan har inte tinat än :((
Såå... Ja!!
Då kan jag äta köttbullar med kokt potatis istället :D
Med lingonsylt och hårdbrömacker :D
Yes... Hej så längee :))

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja, jag kommer över din blogg någonstanns. Är inne och läser i bland.

Höhö....

2009-02-16 @ 20:36:38
URL: http://ihuvudetpalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0