Den där kvällen..

Det är hjärtans dagen och alla min tjejer är kära och vill såklart vara med den dom är kära i.
Jag hade hoppast att få med mig någon till Bj haha...
Men det ville sig inte.
Jag kom just ut ur dushen, jag tänkte jag dushar av mig ifall att.. Hoho.
Och eftersom att det är alla hjärtans och så så tänkte jag att jag skulle tända lite ljus och ha det mysigt för mig.
Jag har tyvärr nästan slut på ljus, men fick ihop så det räckte för att lysa upp mitt lilla badrum iaf.
Ställde in min dator och satte på lite härlig musik också.
Så det vart en mysig stund, jag önskade bara att jag haft ett badkaaar och en snygging att bada med Hihi ;-)
Rakade benen och bara mös.

Nu ligger jag här i min svarta siden-robe och gnider benen mot varann för det är så mysigt med nyrakade ben :))
Melodifestivalen börjar väl om en halvtimme så då ska jag se det.
Jag har lite chirre så, det kan jag  bli bra.
Men jag ville ut.
Och dansa i mörkret, i dimman.

Bara fångas av musiken och vara snygg.
Det är bland det värsta jag vet att tvingas vara hemma när man egentiligen vill ut såå badly.
Men får stanna hemma bara för att man inte har någon att gå ut med.
No hard feelings mot er som inte vill ikväll såklart, men det vet ni ju :))

Man bara önskar att man hade nån som alltid ville haha.
Jag såg The hills nyss, där går dom väl ut när dom vill.
Dom vill väl oftast ut, där skulle jag bo..
Det är det jag säger haha.
Där kunde jag hitta mig nån rik snygging också.
En sugar-daddy åt fröken som såg så bra ut så alla andra kunde dra sig baklänges hihi :P
Han kan väl hämta på mig på flygplatsen i nån vörsting bil, jag kunde komma där med feta briller,
 höga heels (För det har man alltid där hahaha) , mitt långa hår i solen..
(Asså jag ser det PRECIS framför mig).
Sen kunde han väl ha nåt snyggt bo åt oss, med pool, där jag kunde ligga och steka i solen och texta med alla med min i-phone... Typ asså :D Vore fett.
Helt jävla fett.

Nu är mina händer snus-torra så jag ska smörja dom sen ska jag blanda lite äppel-juice :))

Hoppas ni fick som ni ville ikväll söta hjärte-läsare <3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Feting cosy det ser ju jag..

Happy valtine siz' <3 hihi

2009-02-14 @ 22:14:18
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0