För att det är Lördag

Nu är jag här igen.
Internet dör hör av och till, men nu fick jag igång'et !!
Förkyld och fett taggad för party :D
Jag & Syrris har precis blivit klara.
Lediga heeela helgen båda två.
Så jävla lyxigt.

Kl. 20.00 möter vi upp Holmis + Serri & Fridis utanför Oasia.
Där tar vi en fördrink och drar sedan i samlad trupp till Birger.
kl. 21.00 slår de upp portarna där för lite nypremiär av nya loungen med lite mat & dryck.
Ska bli skit fräsht.
Sen äre dans dans och åter dans.
Som sagt lediga imårron vilket betyder ös.
Min förkylning kan jag lämna hemma..

Ha en skit fin kväll snyggingaaar!
Nu ska jag öppna första bärsen :D
Och snyta mig :D

Lördag.. För det är Lördaaag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0