Hipp Hipp Hurraaaa

Vad är det för dag idag? Vad är det för dag idaag?
För det är ingen vanlig dag - nej det är Jossis födelsedaag.
Hurra Hurra Hurraaa.

No longer 20 :D
Idag blir Uppsala Snyggis 21 år.
Hon bjuder oss på fika ikväll, jag längtar.



Josefine Åkerlund.
Du trollar med oss.
Galna lockar, ögon som både kan förgöra och förföra.
Du får oss att skratta, åt dig - med dig. Bara på gott, aldrig ont.
Du är så vacker så man trillar baklänges.
Du är en sån där som man blir stolt av att glida med.
En of a kind, du är lixom inte som anda tjejeeer...
Jag är din vän - Och jag är så lycklig av att du är min vän <3
Idag fyller'u åår .. Hoppas du inte jobbar.
Hoppas du får vara ledig och ha en alldeles egen dag.
Synd att inte solen skiner på dig, på din dag.
Jag ska försöka fixa fram lite sol åt dig idag vännen.
Våran stads prinsessa, Gläns lite extra mycket idag.. För idag ÄR det din dag & bara din.
Du trollar med oss.... Jag älskar dig så galet mkt :D
DU gör MIG speciell...
Grattis Grattis Grattiiiiis!!!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej snygga Kristina! Hoppas du mår bra, har en fråga till dig- vart köper ni ert löshår? hur mkt betalar ni för allt? finns de flera färger att välja på, på plats eller är det beställningshår? Ha de super, kram

2009-02-12 @ 19:23:02
Postat av: Mickis

Hej snygga Kristina, hoppas att allt e bra? Tänkte höra med dig ang ditt löshår: vart har du köpt den? hur mkt kostar det totalt? sätter ni i det själva? finns de hår i butiken eller måste man beställa håret? Ha de super kramkram/mickis

2009-02-12 @ 19:24:53
Postat av: Kajsa

Kalas nsyggt syrran..jag kan bara instämma :)

2009-02-12 @ 22:15:02
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0