I don't smurf and tell


Jag är fortfarande sjuk, och jag tror faktist att jag eventuellt åkt på öroninflammation.
Haft lock för ena örat i flera dagar, och idag började det smälla lite i det andra när man sväljer och så.
Man kan ju få det i samband med förkylning eller andra infektioner i kroppen.
Vi åkte ofta på öroninflammation när vi var små, jag & Syrris.
Ibland dubbelisidig och det gjorde sååå ont.
Mamii brukade få blåsa lätt i öronen, då kändes det bättre :))
Om det inte känns bättre imårrn så ska jag åka och kolla're med Dadii.
Nu ska jag snart göra kväll, eller åtminstonde bädda ner mig i soffan och kurera lite.

Imårrn är det en viss snygg tjejs B-daay.
Det blir fika hos henne :)) Mysiiigt.
Ev. krök på Fredag.
Och på jobbet pratades det om nå fest på Lördag vah ?
Det tänker jag nog inte heller banga på, vi får se vad som styrs.
Jag har så mkt. oanvända partykläder och en dunk vin i kylen så jag vill lixom gjärna ut och dansa faktist...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0