I köket visar jag alltid mina bra sidor

Idag vart det riktig husmanskost till middag för fröken.
Ska man äta sån här mat så ska man ha alla tillbehör till.
Då blir det som restaurang-käk :D
För mig vart det kokt potatis, köttbullar, lingonsylt, gurka, färska champinjoner (Ny grej för mig) och hårdbrömacka med rätt mycket smör.
Grymt gott, jag åt framför The Hills och njöt som fan.

Sen blir det räkor!!!
Gårkvällens räkor vart ju en liten miss.
Som jag vet så är färdigskalde räkor inte så gott.
Det funkar väl om man ska ha dom på en räkmacka med massa andra smaker eller i nån stark sås med ris typ.
Men som jag bara ville pilla i mig så vare ej gott.
Så jag var tvungen att köpa med mig lite riktiga räkor hem idag.
Hittade även lite lax i frysen sen i Julas, som jag tog upp.
Så har jag vitlöks-crosstini & Chirre med dirre.
Detta tar vi till Lipstick Jungle :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

My gääd så där såg inte min tallrik ut haha.. jag ahde typ inga tillbehör förutom macka med schmör haha, med det var gott som fan ändå!

2009-02-09 @ 19:40:00
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0