Jag gillar svenska kriminalserier så himla mycket

Nu äre Beck & mys med mig själv i min soffa.
Jag grejjade två varma mackor med ost, skinka och räkstuvning.
Kokade mig en kopp te.
Men av någon anledning sp fick jag för mig att hälla i lite socker för att jag inte hade nån mjölk som jag annars vill ha i mitt te.
Men det vart bara dumt med sockret, för sött.
Så jag tog bara någon klunk, sen fick päronsoda duga åt na' :D
Nu började det snart igen, jag ska bädda ner mig igen :))
Mysig kväll som kunde varit ännuuu mysigare (Hmm..)

Mäckorna var skitgoda iaf :))

Sov gott people <3

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej Tjejen

tack för den fina guiden provat nu med min plattång de funkar ju- och lätt e de med precis som du skrev. Synd bara att mina lockar går bort för lätt bara, trots hårsprayen :) Ha en super kväll. Kram

2009-02-01 @ 23:58:54
Postat av: Kristina

Okey vad roligt att det funkade bra för dig med!

Prova en lockprodukt från Loreal..

Den är rosa, finns en för 'Straight hair' och en för 'Curly'.

Man sprejjar slinga för slinga innan man 'lockar' eller stylar.

Sitter jätte bra :))

2009-02-03 @ 15:20:58
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Thanks!! Du e en ängel! ska absolut till affären och kika efter någon sådan produkt, hoppas de går bra på jobbet. ciao//Mickis

2009-02-03 @ 16:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0