Min morgonstund..

- Morniing..
Nu myser jag framför The Voice.
För jag är som vanligt klar.
Jag går upp typ 07.15 på morgnarna när jag börjar 10.00
INTE för att det tar mig så lång tid att göra mig iordning, utan för att jag älskar lugnet på morgonen :D
Idag vart jag tex klar till kl. 08.00
Sminkat mig och käkat frulle.
Jag har lagat matlåda nu på morgonen också.. Kycklingwok :))


Men till saken,
halva sändningstiden i Vakna med the voice går ju åt till att visa tidigare klipp från den gågna veckan.
Så kollar man varje dag så får man ju se vissa klipp med gästerna typ 7 ggr.
Ibland mer när dom kan visa 'Fr. förraaa veckan i voice'...
Sjukligt irriterande.
Men igår var iaf. EMD där.
Och jag tänker inte göra en notis om hur fräsh Danny är, utan jag vill bara säga nåt om Erik.
Om Snygg-Erik.
Vilken luffare!!!
 
Världstora braller, nån oversizad uppknäppt kofta, stor toppluva & en skiiitstor, mörk prilla under läppen.
På Lilla Erik Segerstedt.
I körslaget tex. så såg han ju skit-trevlig ut i typ skjorta eller kostym men igårmorse så föll han INTE mig i smaken..

Petter var också där igår, och honom hel-gillar jag däremot.
Tummarna upp :D

Nu är det snart Barnkanalen... Haha
Ha en bra dag hörrni :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0