Mitt halsband går att öppna, och om man vill kan man gömma något i det. A secret!

Jag vet att vissa nog kan tycka att en Blogg blir trist och utan mening när man lixom inte tänker igenom sina inlägg innan man publicerar dom eller ens skriver dom.
Att man inte ska ha en blogg för att skriva av sig.
Man får finna min blogg utan mening och skräpig ibland.
För ibland vet jag ju att jag mest skriver skit haha.
Men det vet jag ju...

Och nu tänkte jag mest säga det att...
- Vi skippar ägg-mackor ikväll.
Det känns onödigt, jag vet inte om det skulle vara värt.
Jag har redan borstat gaddarna så jag ska stoppa min förkylda kropp i säng.
Med nya veckorevyn som kom i förra veckan..
Kankse försöka lösa klart korsordet, eller bara kolla på bilderna :D

Sov Gott vänner.
Sov Snyggt Persbrandt (Haha...)
Fast nu börjar Sex and the city så det blir lite Tv mys med täcke i soffan innan sängen iaf.

Men sen...
Sleep tight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0