Morotskaka är kondis för mig!

Idag cyklade jag ner på stan med Syrris.
Jag tog en tunn jacka - och det vart lite små kallt.
Jag & Syrris strosade lite i affärer, hittade lite att spendera pengar på.
Men inte mkt. en GRYMT vacker plånkis, en som lixom är lite stor och platt ni vet.
Och den var rosa! Gammelrosa, I'll show you.
Sen köpte jag en grå bas kofta, jag & Syrris köpte lika.
Och sen vart det en vit, långärmad bas top också.
Tjejen som älskar basplaggen...

Vi gick till Waynes.
Jag tog en varm choklad och en morotskaka.
Den smaken kände man igen, och den smaken gillade man :D
Carro & Calle dök upp.. Vi satt där och mös.

Värd dag.
Tack homiiies!!





(Vi hann inte ta bättre bilder på mig, för jag såg att The creepy man som jag berättat om satt där inne och glodde på oss genom sitt fönster, jag stack direkt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0