Nu falukorv och matlåda

Nu äre tid att äta.  Eller har jag redan gjort då :D
Jag värmde kycklingsoppan och strimlade i extra morötter & kyckling.
Smörgås till & cola i glaset.
Hur gott som helst.
Sen vart semlorna klara, jag har fyllt två, ätit en, så nu har jag en till här om jag blir sugen senare :D
Till TVn lixom.
Men jag vart lite sugen på falukorv nu haha.
Jag ska steka lite och koka pasta till matlåda för imorgon.
Jag ska nog steka lite extra och snaska i mig ikväll, eller ta några råa skivor.. Det är också gott.
Och OM jag ska äta min andra semla ikväll så funtar jag varm choklad till, och jag sparde en klick vispad grädde ...
Sooom man kan klicka i sin choklad om man vill :D
My gäd, jag hatar på ett sätt när man har så många goda grejjer hemma som man vill ha under en och samma dag.
Eller som nu - Kväll.
För det känns ändå ovärt att äta're om man är mätt..
Men jag ska orka allt de där...

Jag fixar väl falissen nu då, så jag har det gjort :D
Och snart börjar 'Den rätte för Rosing' så I'll better hurryyyy!!!

Later :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0