Nudiekväll

God kväll min små natt-snyggissar!!
Jag har just inte haft möjlighet att skriva så mkt. här idag.
Jobb till 19.00 och då sparkade vi igång ''Nudie-kväll'' på jobbet.
Erik & Marcus från Nudie kom med pizza & bärs.
Vi åt och hade det trevligt.
Vi fick riktigt mkt. kött på benen om både det ena och andra.
Nu kan vi allt om både jeans & Nudie :D

Jag gillar att säljare kommer ut och fejsar oss som säljer prylarna i butikerna.
Informerar oss och skapar allmän connection mellan oss.
Tummarna upp för Nudie ikväll.
Tack för mat & dryck.

Jag gillar att vi gör så mkt. med jobbet hela tiden.
Det är viktigt, man trivs.

Nu ska jag krypa ner under täcket.
Kom just ur dushen, och har öppnat fönstret och låtit den kalla februariluften strömma igenom både min säng med täcke och resten av lägenheten.
Då kan man somna gott.
Hoppas ni gör det med.
Hörs imorgooon :D

Sleep tight!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0