Söndag och det svider under min näsa

Nu (För max 10 min sen) så kom Andreas och hämtade min Syster.
All packning hon haft här, sminkväskan som har stått i mitt stora badrum.
Klädhögarna, alla skor.
Nu känns det lite små-tomt här.
Hon har bott här nu i flera veckor, och det har varit så himla mysigt & roligt.
Ätit frukost tillsammans varje morgon,
handlat efter jobbet - cyklat hem tillsammans och slängt ihop nån värd middag som vi ätit i min soffa framför TVn.
Det har varit så roligt att ha dig här Syrriiiis.

Men nu bor jag själv igen.
Ikväll ska jag göra det mysigt för mig iaf.
Jag har lagt upp räkor på tining, jag ska koka ägg, göra guaccamole, vitlöksbröd i ugn, gurkstavar och skiva upp färska champinjoner.
Tyvärr äre skalade räkor såg jag nyss... Men det får gå ändå.
Så ska jag kolla på Beck... Vilken bra kväll.

Igår vare fest som sagt.
Bilderna finns på Facebook - 120 st.
Jag ska försöööka orka lite här med, men det tar ju sån tiiid bara.
Det var iaf. en skit bra kväll.
Först satt vi på Oasia och drack varsinn drink.
Sen var vi på Bj tidigt - Där det bjöds på skit god plockmat & Bubblor i glasen.
Jag höll mig ganska städad hela kvällen.
Inte ens shottarna bet på mig.
Vare för att jag var sjuk eller?
Men shit va värt det var, så skönt dagen efter också.
Inget ont i huvudet och ingen jobbig känsla i magen.
Och spärade kvällar innebär oftast någon form av ångest dagen efter.
Så städat gillas ju även därför dagen efter :))
Tack alla ni som var med mig igååår :))
Alla höll ihop hela kvällen lång också, oftast blir det inte så annars.
Alla mina tummar upp i taket för Gårkvällen.

Idag kom Syrris hit kring 12.00
Jag gjorde köttfärsås & Pasta åt oss till lunch.
Skidor har stått på Tvn hela dagen.
Sen tog vi en tur till Torbjörns torg och handlade.

Jag är fortfarande sjuk och min röst talar om det för folk lixom.
Hoppas jag är ledig imårrn, jag tror de :))

Snart igen!!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Inge mer barnis tillsammans på morgonen..

"Gå på zoo, gå på zoo, gå på zoo zoo zoo.."

Eller "en riktig hund som är min..." Inget BG INGENTING asså.

2009-02-09 @ 10:05:44
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Fan de kommer va ensamt.

Man kommer bara sitta och le för sig själv när man hör det.

Gå på zoo.... <3

2009-02-09 @ 10:32:47
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0