The L day...

Alla hjärtans dag is coming to tooown lixom.
Och det verkar väl eventuellt vara party planerat?
Då ska jag ut på krogen och ragga...
Hahahaha... Eller inte riktigt kankse :D Haha.
Men det finns ju visst dom som träffats just den dagen...
Då håller man väl ihop bara för att.. Kan man ju tro höhö.
Men vi får väl se om min McDreamy dyker upp i Uppsala och viskar några söta ord i mitt sjuka öra ;-)

Förrå året gjorde jag något romantiskt iaf.
Men inte för egen vinning.
Jag gjorde nåt mysigt för min Syster och hennes älskade.
Hade nyckeln till hans lägenhet ( Som jag nu bor i) så jag cyklade hit i skitvädret.
Med mig hade jag massa kärleksgrejjer.
En skumpa som ställdes på bordet med två glas.
Strödde ut röda rosblad över bordet.
Placerade ut lyxiga chokladbitar på dom gröna rosbladen.
Jag gjorde pilar av rosbladen på golvet som pekade åt bingen lixom :P
Där låg de såklart också rosor, hjärtklubbor och kådissar haha...
Bara för att jag är jag och dom skulle får skratta lite :D Hihi.
Sen cyklade jag hem igen :))

ch

Kommentarer
Postat av: Kajsa

MY GÄD.. Jag har värkligen världens bästa syster!

Jag är skyldig dig en kan man säga!

Det var såååå fint! Kärlek syrran Kärlek :)

2009-02-12 @ 22:17:37
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0