Kanske inte någon att älska... För det verkar så svårt

Det var länge sen jag tänkte högt här.
Om 'the things my heart is telling me every night before I go to sleep''.
Tydligen så står det inte skrivet i stjärnorna att Kristina Karlsson ska ha tur i kärlek, inte än af.
Inte för att jag kanske egentligen trodde på're på riktigt.. Men nyss så började jag tro igen och hoppades lite igen.
Men tji fick jag.
Nästan som ''In your face'' kändes det.
Det kändes faktist fult och nonchigt.
Det gjorde hans beteende under hela den här tiden nonchigt för mig.
Jag tänker ju inte skriva mer än tomma ord här..
'' Skriv inte a om du inte tänker skriva b'' tänker kanske en del.
Eller så tänker ni ''Det gör vi alla, man skriver & avslöjar hur mkt. el lite man vill'' Och förstår mig..
Jag vill tro och hoppas det iaf...
Det känns bättre att få skriva om sina känslor på nåt sätt iaf.
Varför har samma sak hänt mig gång på gång undrar jag bara.
Jag tror inte att det beror på att jag gör nåt fel...
För det är alltid så bra, och det blir aldrig dåligt... Det bara försvinner och tas ifrån mig.
Fastän jag inte vill det, och jag börjar inse det direkt, men vågar aldrig göra något åt det.
Förräns det är för sent.
Och borta och inte finns längre.
Men det var ju  fan NYSS.. IGEN!

Why do I want you, now that i can't have you.

Jag vet att du kommer att fortsätta leken med mig.
Men vill jag verkligen vara med i den leken?
Kommer jag vara så stark och klara av att säga nej då?
Hur kan du göra mig så illa, när jag vet att du absolut inte vill göra det?
Vet du, eller tänker du kanske men hoppas inte...
Eller tänker du inte alls på det...?
Är det helt glömt?
Hur kan du blunda för det..
Varför blundar du när jag går förbi lixom?
Du håller för öronen, och vill inte börja lyssna förräns det har gått så lång tid så man inte frågar längre.
För att det ska tillhöra en annan tid.
För att du ska kunna börja en ny lek, och inte fortsätta den gamla, för att den ska vara borta?
'' I wanna fuck you like it was the last time I saw you ''
Vare det du gjorde... Hade're redan börjat.
Eller ska jag säga sluta?
Hade det redan börjat sluta & avta?
Varför lät du mig gå och tro.
I'm too  good to be played by a stupid game.

Vad jag vill?
Ha någon att krama, kanske inte någon att älska.
Utan mest någon att bli glad av.
Någon att bli glad av, någon att göra glad.

Säg mig..
- Är det nån mer av er som är trött på the L word, som ibland, iaf vissa kvällar, bara ligger och tänker och fastnar i saker
som får er att bara tänka grått?
Tycker ni också synd om er själva ibland och bara vill ÄNDRA MANUSET lixom..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0