Lingon och smått brända panncakes

Födelsedagsfikat hos Jossi vart uppskjutet tills imårrn.
Snyggisen va in på jobbet på eftermiddagen, så man fick sig en lång skön paus från jobbet.
Allaaaa vårkläder bara strömmar in.
Vi har stora lokaler men ändå är det fullt överllt.
Odd Molly var väl dagens spännande lådor om man säger så.
Rosa koftor... Åhh jag tog en iaf :D
En sockersöt rosa kofta, den finaste kofta jag någonsin sett :))

Efter jobbet cyklade jag raka vägen hem.
Sprang in på ICA City och köpte mjölk & Margarin.
Jag ställde mig och stekte pannkissar så fort jag kom hem.
Det var såå jävla gott, jag riktigt mös framför 'Du är vad du äter'.
Jag hade i rätt mkt. smör och lite vaniljsocker och detta gjorde underverk i min mun :D
Ringde och frestade Syrris, och tro mig.
Jag lyckades hihi.

Nu äre Lyxfällan, jag ströglor men ska snart hoppa in i dushen.
Ska försöka vara klar med håret och så tills kl. 22.00 då börjar någon film.
Tänkte mysa lite innan jag lägger mig.


Nästan ingen disk heller...



Jag är en stjärna på att vända dom i luften.
Och jag fick dom precis lagom brända och tunna :D




Socker & Lingonsylt.
Ja, Lingonsylt... Det brukade vi äta hos våran mormor, eller BRUKAR när vi är där.
Huuur gott som helst!!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tro på fan att du har fokus i blicken när du ska vända pankisar o fotografera samtidigt :P

Avis blev jag i alla fall..

2009-02-12 @ 22:12:09
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha Åh Syrran du är tamefan den bästa Syrra man kan önska sig!

2009-02-12 @ 22:24:07
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha Åh Syrran du är tamefan den bästa Syrra man kan önska sig!

2009-02-12 @ 22:24:10
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0