Åh solen skiner på oss

Goder kväller :D
Nu känner jag mig mör, efter en dag som känts väldigt lång.
Mina fötter är vana med att gått i stövlar nu hela vinern, så när gympadojjer åker på kommer skavsåren lika snabbt.
Och idag gick jag dessutom till och från jobbet.
Inte för att jag har särsillt lång promenad-sträcka men det känns ändå i ömma fötter.
Jag får ju ändå spader på att cykla på denna mark som just nu gästar oss, och lite extra motion blir det att gå.
Såå.. Motivationen får mig att promenare ;-)

Efter jobbet sprang jag in på ICA för att handla två potatisar till min sylta som skulle ha tinat tills ikväll.
Det enda jag skulle handla, men så låg det endast tre, skrumpna äckliga potäter kvar där...
- Typsikt tänkte jag... Och handlade mos istället.
Det har jag inte ätit en jag flytta hemifrån tror jag, men jag är duktig på pulvermos.
Mkt smör och salt  & peppar :D
Men mos vill jag inte ha till sylta så det fick bli köttbullar med lingonsylt, och det var också gott :))

Sen.. Mer då?
Ehm.. Jag har ätiti en chokladkaka ikväll ocksåå..
Farliigt farligt att fastna i nåt... Haha meen det va gott :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0