Dagens shopping

Här kommer dagens shopping..
Jag vet dock inte vare är med min kamera ibland, för dessa bilder vart suddiga och konstiga..
Och ger inte alls mina nya fina kläder någon rättvisa alls...
Meen... Man får en hum om hur det ser ut iaf :D


* Lila mini-jackan som jag vart såå ledsen över att inte få förra året.



* Marinblå kofta från VERO MODA.
En variant på Busnels, ser precis likadan ut men sjukt mkt. billigare.
Jag har redan en äkta från Busnel i brunt.
Den här är tom. skönare.
Inte lika tung :)) Starkt tips.



* Marinblå trench..
Jag vet att den ser svart & skit trist ut på bild...
Men den blir fin i vår med vita tygskor.



*Grå/Lila tubklänning...
Inte heller rättvisa bilder men :(



* Underbar kjol & en enkel bas-Tisha



* Grå tunika med flätat skärp



* Beige bastop & Svarta chinos



* Beiga chinos



* Och blå chinos för jag älskar modellen



*Vit / Svart top..
Åh den är underbar



* Mina nya heels är oranga :D
Seer ni hur snygga dom är!?


+ Ett par gryyymt snygga heels från Bianco.
Rosa... Så fint rosa
.
Men bilderna vart kassa.
Finns på hemsidan så jag ska fixa :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Hahah härligt att vi tänker likadant, köpte också en marinblå jacka idag, "blir snyggt till vita tygskor" :D våårigt

2009-02-25 @ 22:07:06
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: Micki

Å va snygg du var i allt då;) speciellt med de svarta chinosen och beiga toppen. Vart har du funnit dem? Kram/M

2009-02-26 @ 02:25:20
Postat av: Kristina

Det mesta kommer ju fr[n mitt lilla jobb hihi.

Toppen ar pa rea och allt!

2009-02-26 @ 08:42:20
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Griim shopping sirran :)

2009-02-26 @ 21:05:10
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0