Jag älskar er mor & far <3

Heeej Söta!
Söndagen är här, den är snart förbi.
Jag kollar ju på BECK Gamen.
- I'm a fan of swedich crimnal - series haha..
Ehm.. Min dag vart helt fullspäckad, även fast jag vaknade  helt i ovisshet.

. Först vare som sagt lägenhetsvisnng.
Den var såå fin, jag vill såå gjärna.
Men jag är inte en sån som tar saker för givet och vill aldrig börja prata eller hoppas för mkt på saker.
. Sen åkte jag med min Mamii till hennes jobb.
Vi skulle kolla nåt på nån data där haha, men det gick sådär.
. Klockan var ungefär 15.00 när jag kom hem till Pappsi, syrris var redan där.
Det vankades one-day-late valentines-fika :D
Värsta rosa, goda bakelsernaaa till tvilling-fröknarna Hihi, av världens fnaste faar <3
Vi satt och pratade lägenheter, och lägen och det var bara såå mysigt och skönt och roligt och givande att prata!
Han vart helt sugen på lägenheten bara av att kolla i broshyren vi hade med oss, han ska gå på visnngen på Tisdag.
Utan pappa skulle're aldrig bli nåt.
. Sen drog vi vidare till nästa förälder på andra sidan gatan :D
Där det vankades middag, spaghetti & köttfärsås av high class med en skit läcker sallad med bla. feta, oliver och paprika i.

Heeem... Hem till ett underbart avsnitt av Gossip Girl.
Och nu äre Beck :D

Jag har en ledig Måndag imårrn...
Jag ska sova ut imårron också ;-)
Sov gott sleeeeepers, loves n huugs <3



Blommor & Kort fick jag också.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0