Is the silence beacuse Im here, and you are not here? Is it because off that?

I'm now blewing out the candles.. (Stavas blåser så på engelska, jag skrev på känsla..)
Jag flyttade ut ljusen från badrummet ut i vardagsrummet och hämtade täcket.
Måns Zelmerlöv gick såklarrt vidare, och Markoolio inte vidare såklart.
Jag har nyss sett 'The perfect man'. Skit bra film... Med romantik hoho :))
Har man ingen själv så får man kolla på'ren på TVn haha..
Nu börjar film nummer 2.. Vi får se hur länge jag pallar.
Det är skit varmt här nu av alla ljus.. Jag gillar mer att småhuttra när man ska lägga sig.

Börjar bli lite småhungrig, det vart ingen chinamat för jag var inte riktigt hungrig när jag kom från jobbet, och det var då jag tänkt köpa med mig hem.. On my way.
Men jag stekte kykling och åt detta med två mackor..
Det var iaf. gott.
Jag ska lägga mig nu fan, jag är trött.
Misstänker dock att telefånen kommer börja ringa när festen på stan börjar gå mot sitt slut...
Jag hatar att bli väckt av folk som är pigga.. Kanske fulla, pratar högt.
Och där ligger man, trött, i mörkret, pratar tyst...
Nej fy... Men vi får se, det är sällan jag svarar, jag drar ett mess haha.
För jag är ju en mess-tjej och inte samtalstjejen..

Meen, då vart det några kvällsord då :))
Hoppas solen skiner imårrn när vi vaknar :D


Somna gott <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0