Mitt sovrum, jag drömmer om det

Jag försöker leta lägenheter också, men det är lite knepigt för det finns ju typ tre miljarder sidor känns det som.
Tur att Mamii håller utkik hon också, vi vill bara börja gå på visningar nu.
Jag  bara längtar härifrån, till nåt nytt.
Till en egen lägenhet där jag kan göra allt nytt, inreda och göra allt på ett annat sätt.
Ha ett eget somrum, ett riktigt sovrum där jag kan ha min dubbelsäng.
Med sänggavel och ett creme-vitt romantiskt överkasst.
Vardagsrummet ska vara cleant och fräsht.
Jag ska inte ha någon byrå i vardasgrummet till exempel..

Tänk att få ett sovrum med trägolv... Åh.
Jag vill ha en mörk sänggavel, jag kan nog ha min byrå därinne också som är mörkbrun.
Min fina tvättkorg ska såklart stå där inne.
En smal spegel med mörk ram som står på golvet.
Lite gröna växter, en del halvstora som står på golvet.
Jag kanske flyttar in min fotpall i sovrummet..
En vattenkanna i fönstret..
Massa ljus, tavelistor ovanför sängen som Syster har nu.
Med massa fina fotografier på...

- Låt mig flytta.. Imååårrn!! :D

Min dressing-docka ska nog få bo i mitt sovrum.
Utan kläder haha.
Nej men under min snygga, rosa glasskostym som den nu bär så är den faktist klädd med ett fint broderat, glansigt tyg.
Såå.. Det kan nog passa in i mitt nya sovrum..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0