The work-out-body.. ''Here we come summer''

Jag satte ihop lite bilder på min nuvarande kropp imorse :D
Datan hängde sig och jag hanna ldrig publicera den innan jag stack hemifrån.
Men här kommer den.
Jag tror jag tom. har kvar lite grunder från flick-fotbollen man faktist låg i med ganska länge..



Jag fick en kommntar tidigare om det jag skrev i förmiddags ang. hårda dieter och så.
Givetvis så vet jag att det är mkt. bättre att äta mkt. och rätt än att sluta äta.
Och jag ska verkligen försöka vara en stark tjej och äta nyttigt & träna.
Det är bara det att det ibland kan kännas som en lättare väg. (Dock sämre I know)
Jag påstår heller inte att jag är någon tjockis, men jag har några små issues som jag vill fixa till innan sommaren :))
Jag gjorde både svarta & vita ringar.
Svarta runt mina issues, och vita för att peppa mig själv och visa att det finns bra saker redan :))
En 'före-map' lixom för att förhoppningsvis finna lite motivation och sedan kunna visa er en 'efter-map' med vårens resultat.
Jag tror det kan vara ett bra sättt iaf. för mig :))

Svarta först:
1. Jag har en del hull kvar på låren, främst insidan.
Här tänker jag boosta med power-walks :D
2. Jag tycker det är såå snyggt med muskulösa ryggar, alltså LAGOM.
Jag vill inte se ut som någon idrottsman lixom.. Meen här måste jag iaf. gymma.
3. Fortfarande en del kvar till jag har mina drömarmar. Lite gäddis som måste väck.
Power-walks kombinerat med gym.
4. Även på magen finns det lite hull kvar som jag SKA power-walka bort...

Vita ringar :D
1. Jag HAR benstruktur och muskler.
Benövningar är bland mina favoritövningar på gymmet så jag sa fortsätta med det.
2. Mina armhävningsarmar haha. Nej men spänner jag armarna så .. Kan man se're :D
3. Och magmusler har jag faktist också.
Jag vill just bara att den ska se ut så där eller iaf. nästan så där utan att jag spänner den...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ambitiös måste ja säga!

fast ja tycker du har väldigt fin kropp som det är!

:) så slappna av och njuuut!

2009-02-16 @ 18:16:19
Postat av: Kristina

Åh ambitiös :D

Men Tack vad glad jag blir, Tack tack tusen ggr. tack :D

2009-02-16 @ 19:51:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Mickis

Du har verkligen en "beach-kropp" Krisse! :)

2009-02-16 @ 21:06:13
Postat av: J

Sjukt fin kropp :)

2009-02-17 @ 00:31:55
Postat av: Anonym

berätta om hur ofta du tränar och vad du tränat :). najs body

2009-02-17 @ 09:34:53
Postat av: Kristina

Tack alla söta! Ni gör mig glad :))

2009-02-17 @ 22:49:07
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0