Mini jackan

Okej, Måndag.
Nya varor på jobbet.
Våren har redan kommit till oss i klädform iaf.
Det får oss att längta ännu mera.

Förra våren/sommaren så var Mini jackan het.
Det är ett plagg jag hel-gillar, och kommer använda minst lika mkt. i år.
VILA har en snygg variant för 300 :- Blaist short jacket.
Jag har den i vinrött och idag kom den i 3 fräsha färger.
Svart som alltid funkar.
Cremevitt & en lila-rosa.
Först hängde jag bara den vita, för jag har en svart från H&M & en färgglad knallgul fr. Gina T.
 Men sen när jag prövat alla hängde jag undan alla.
Jag kan inte bestämma vilken eller vilka som ska få hänga med mig i vår.





Den cremefärgade ser trist ut med vit tisha under.
Men med brunbrända armar och fejs, ljusa snygga jeans..
Det lockar iaf mig.
Jag har som sagt en svart mini-jacka från H&M.. Men det är inte som den här hihi.
svart känns också värt att investera i.
Lila kändes först lite B... Jag tyckte den skulle varit mer rosa eller mer lila.
Men när jag provade den så gillade jag den också...
Vi får ser vilka det blir :D

Mitt tips till er idag iaf.
Vi kan ju ha dom när vi går ut och dansar redan nu.. Och hela sommarn.
På dagarna i vår med solen i ögonen..
Mini jackan!
- Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Jennie

Den svarta va nog snyggast, men det blir ju lite tråkigt med allt i svart. Så den lila va nog nr 1 :)

2009-02-24 @ 11:29:12
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0