''Veckans-Värt-Att-Handla-På-Holmlunds''

Så.. Nu efter att ha luktat som en använd fotbolls-strumpa så ställde jag mig i en snabb dush.
Nu luktar jag persika istället för omklädningsrum hihi :D
Skönare att ligga och sniffa på sig själv då (Som man alltiiid får göra haha) om man iaf. luktar gott :))

Iaf. oviktigt inlägg men jag kom på en sak jag glömde förut.
Idag på jobbet kom jag på en sak som jag tror jag ska införa här.
Jag säger ju inte precis att jag har en mode-blogg.. So not haha..
Meen eftersom att jag ändå jobbar med mode, så tänkte jag införa en ny, förhoppningsvis trevlig & uppskattad sak här i bloggen.
Att varje vecka fota & rekomendera nyinkomna plagg från mitt jobb som jag tycker lite extra mt om..
Typ ''Veckans värt att handla på Holmlunds'' kankse...

- Vad tror ni om det?

För idag packade jag upp en skiit snygg läderväska från VILA, som jag verkligen kände att jag borde tipsa om.
Så jag ska försöka göra det till en rolig sak, med egen kategori här :))
För trots personalrabatt så kan jag ju inte handla allt jag skulle vilja haaa lixom.
Och det är ju bara det jag visar er... Som jag redan köpt.

Vi får väl se hur det går, men nu ska den nydushade tjejen hoppa i säng och dricka vatten.
För jag har varit törstig hela dagen..
Sov gott cutie-pies!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack, vad söt du är! Får hoppas det är ett sånt program som går att kolla på nätet... :)

2009-02-17 @ 23:12:17
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Elin

De tycker jag låter som en utmärkt ide!:)

2009-02-18 @ 11:30:21
Postat av: Anonym

Skitkul kör på det :)

2009-02-18 @ 17:45:47
Postat av: Kristina

Åh tycker ni :D

Då ska jag sätta igång imårrn, jag glömde idag :))

2009-02-18 @ 19:20:33
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0