Tänker du på mig ikväll ellär?

Jag ser filmen, jag myser.
Hon är skiit trött.
Imårrn skulle vi äta sushi med Mamssi, men  nu verkar det bli chili istället??
- Vah?
Jag vill ha rå fisk..
Snart ska jag öppna fönstret och vädra lite innan jag krypner ner i sängen.

Knappt två veckor till lön.
Jag ska handla klääder klädeer.
Hängde undan liter mera idag :D
Bara några bastoppar och en skiit snygg kavaj jag packade upp igår.
Har letat efter en länge, jag bara lös när jag rev upp kartongen.
Det är en lite längre variant, ni ska få se.
Men jag vill ha en kort också, en från Gina kankse..

Jag ska inte parta förräns det är löning, men då känner jag för 2-dagars.
Nån mer?
Och helgen efter är det Club på Weekday i Forumgallerian, vi ska dit och glittra haha..
Det tror jag blir fett, hoppas alla från jobbet kan också.

Nej nu ska jag snart soova...
Sleep tight doll's..



Sov goooott :))


Kommentarer
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

jo det e sjukt jobbigt, ska ta åh skriva ett inlgg om vad allt börjar om senare för det e klart folk fattar juh inte riktigt vad det egentligen e som hänt.



allt bra me dej då ?

2009-01-11 @ 13:03:53
URL: http://izzah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0