Tjejlitteratur n' some chokolate

Nu har kvällsdushen besökts...
Jag har lite underbar choklad kvar..
Muffins med noblesse i som min underbara Mamii bakat åt mig...
Jag hoppas att nån trevlig film drar igång nu vid nio..
Jag har täcket och är helt förveredd för kvällen.
(Förvereda betyder förbereda. Vi härmar en kock som joppade med oss under vår sista praktik på Fyrishov, Mauricio.. Haha ''Var e din Siirra'' )
Okey, nu vart det massa internt snack där som bara låter luddigt.. Nog ??
Meen ajja..

Låt tisdagskvällen fånga mig.
Imårrn ska jag ta med mig noblessmuffins åt oss Kajsa!
- Kajsa!!

Var lugn, bli inte barnsligt avundsjuk på mitt kvällsfika, efterätt i fikarummet är inte heller dumt :D
Haha..



Jag fick med mig lte kvälls-skvaller hem också.
Marabous Premium - Dark milk är min & Syrris nya favvis.
Den är gryymt god.
Mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0