Adressändring next


Asså idag är jag OCH min bästa syrra vääärdlens gladaste tjejer!!!
Idag hände're... Det vi längtat efter och drömt om och hoppats på.
Vi köpte lägenhet idag.
Vi vann budgivningen.
Vi började hoppas redan igår när vi kände att vi hade lite tag om budgivningen.
Idag gick det som vi ville.
Vi  spelade våra kort rätt och skrev kontrakt ikväll.
Nu är det klart.
Sommaren är klar.
Nu vet vi att vi kommer vara dom där lyckliga tjejerna med perfekta liv i sommar.
Senast 4.e maj flyttar vi in i den där toook fina tvåan.
Jag ska visa bilder, men den har nu försvunnit från nätet. (Iochmed att den redan är SÅÅÅLD) :D :D :D
Men det är mörkt, mörkt trägolv i köket.. Vitt fräsht kök.
Nya vitvaror, badrummet renoverat 06.
Parkett i hela lyan.
Så här ljus parkett, nästan vit, i sovrummet..
Åh vi kommer får det så braa...
Åh allt är så fint.
Och det finns balkong.. Och klädkammare... Som jag längtat efetr dom grejjerna.
Som jag förtjänar det...

Åh.. Idag har jag smilat heeela jävla dan :D
& min Mammi & Papii är också skiit glada :D
Värsta glada människerna :D
 - " Vi måste ju fira " sa Mamssi..
Får se om hon kommer hit ikväll :D
Annars firar jag sjelv :D

Nu VET vi hur det blir.
Jag är så glad :D

Kommentarer
Postat av: Moa

grattis till nya lyan då:)

2009-03-11 @ 21:07:32
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Mysigt att flytta :) Är så skönt att bara få göra om allting lixom. Jag & min pojkvän ska flytta den 15 april. Men skulle helst vilja flytta ikväll redan ! :) Lycka till med flytten ! :)

2009-03-11 @ 21:49:25
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.
Postat av: Mickis

Grattis sötis!! ser frameot lite bilder:) ha en fin kväll!kram

2009-03-11 @ 22:04:38
Postat av: carolina

i'm so god damn happy for you my wonderful ladies..

Så jävla kul alltså :) GRATTIS IGEN

2009-03-11 @ 22:57:41
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Taack tack taaack snygissar!

:D

2009-03-12 @ 07:17:27
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till nya lyan! Och tack för en mkt kul blogg :D

2009-03-12 @ 17:54:05
Postat av: T

Grattis! Men en 2a? Ska ni dela sovrum? :)

2009-03-12 @ 19:19:15
Postat av: Kristina

Jaa vi har delat rumt & delvis stor säng också ända fram tills för ett år sedan :D

Och så småningom så ska väl en till lya köpas åt ena systern :)

Så nu kommer vi bo i samma somvrum

Syster har ju fortf. pojkvän så hon kmr. ju sova där med då och dååå haha :P

Så är läget :)

2009-03-12 @ 20:19:35
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0