Cold feets

Goder kväller mina kära.
Nu äre Fredaag, shalalalaaaa.
Jag kör en lets-dance kväll i final-anda.
Med lite godis, och lite chirre & lite is-cola :D

Jag hejar lätt på Magnus & Annika.
(Fast Lajlas show-dance var helt fantastisk...Ser jag nu.)
men ändå.. Hoppas hoppas faktist, det vore kul.

Ingen middag, eller så var det den jag åt på jobbet.
Fick lunch vid 16.15 så jag fick inte hugga in på min mat förrens bortåt halv 5 lixom.
Och i Svärigee så är väl faktist det middags-tider.

Imårrn äre feest :D Fest fest.
Efter jobbet så samlas väl tjejerna hemma hos mig.
Gör oss vackra och lite berusade och sen kör vi!


Bad hair, då blir det till att gömma håret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0