Damen är seeg...

Då har jag snackat färdigt om min Lördag...
Söndag då? :D
Man vaknade upp utan huvudvärk.. Vaknade upp och var hungrig.
Det vart left-overs från Fredagen - Potatisgratäng.
Sen vare bara chill, på eftermiddagen var vi på ny lägenhetsvisning.
Den var fräsh... We liked.

Mamii kom hit igårkväll.
Jag har glömt att tala om att musen som hälsade på hemma hos henne gick i fällan.
Mamii flyttade hem i Lördags.. Och upptäckte en ny i Lördags precis innan hon skulle lägga sig.
Hur jävla otur har man då?!
Så det vart mys här igår igen.
Vi gjorde kyklingsallad.. Åh så gott.
Kyckling, avocado, oliver, paprika, röd lök, coctailtomater.
Baguett med god ost till.
Det var Söndags Tv hela dagen... Sist ut var Beck.
Vi bäddade i soffan och åt lite god glass till efterätt.
Beck avsnittet var skit bra.
Jag älskar fortfarande Gunvald..

Idag är jag ledig.. Jag gör ingenting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0