Gotland... Vad kan slå det tänker jag?

Jag säger bara TVÅ ord.
Sommar & Gotland.

Igår när jag jobbade så stod jag & Katrine och pratade sommar...
Sommar & Gotland.
Hon var där förra året.
Hon var där v. 29 och levde livet.
Jag ska dit i år.
V. 29 ska jag dit och leva livet.
Varenda ord hon sa, jag ba' dog :D
- Wooow..
Sen kom Syrris in och prövade klänningar.
Vi måste ha något nytt och snyggt och glammigt på oss på Lördag.
Holmlunds har modevisning på Birger Jarl och då vill man inte direkt se ut som en grå mus.
Vi har fått in hur mkt. snyggt som helst från bla. Lipsy, Stylein & Tiger.
Vi ska minsann ha EN var iaf.
Och dom kommer behövas i sommar ;-)
Jag tror att vi enades om en rosa underbar tubklänning fr. Lipsy &  ett svart URLÄCKER mini-fodral från Tiger.

Men asså Gotland..
Jag pratade nyss med Jossi i flera timmar kändes det som :D
Dra värsta jänget och åka ner och leva.
Jag tror det kommer vara det bästa man nånsin gjort.
Har setat och mejlat om massa lägenheter där nere nu.
Hoppas man kan få tag i nåt fräsht.
Men som vi sa, Man kommer ju inte direkt sitta hemma, man vill ju just bara ha nånstans att ha singa grejjer på.
Sina skor & klänningar :P
- Åhh jag dör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0