I'm still standiiing :D

Nu är shalgerkvällen över.
Så även hela Lördagen.
Fridis & Carlis kom och hämtade mig och syster.
Vi åkte och köpte snacks och sen åkte vi till JAVA.
Vi har ju inte blivit några sushi-ätare än, men det är Sävja tjejerna utan tvekan.
Så vi provade :D + lite vanlig china mat.
Fett gott, jag tror jag kmr. kunna bli en sushi-fantast.

Shalgern började, och mina favoriter var Måns Zelmerlöv & Alcazar.
Operan gick vidare, och kan kankse ha en chans utomlands, då man inte längre kan tänka på vad man själv gjärna dansar till lixom.
För det är inte det Balt-länderna röstar på sen iaf.

Nu har vi sett klart Sin City.
För tung, konstig & svart7vit film för min del..
Jag & Syrris ska snart sova.
Min helg är fantastisk.
Imårrn blire China igen.
Med Mamssi, Kajsi, Matilda & hennes Mamii som är min mamiis best mate lixom :D
Sit mysigt.

Slagga safe :D
Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0