Imårrn smäller det

Nu äre heeelg :D
Fredagen har hittils gått som på räls.
Stämningen är på topp på Holmlis, det känns att det är nåt i luften :D
Lina var som sagt i stan igen, så hon dök in och sällskapde.
Sen gick hon & jag och lunchade på Cupido.
Super mysiiigt :D Det är inte varje dag precis.

Nu till kvällen väntade Fredags-mys framför Lets Dance med min Mamssi & min Syrris.
Mammsi lagade vääärsta goda maten.
Jag älskar verkligen potatsgratäng...
Kajsa cyklade precis hem, men jag & Mor myser vidare.
Imårrn har både jag & Syster sovmorgon vilket uppskattas något enormt när den är en sån här dag.
Jag ska göra så mkt. jag kan på morgonen,
.
Lösögonfransar på, fixa håret...
Att klänningen är bestämd underlättar något enormt.
Så det blir nog inget bloggandes av mig imårrn.
Meen jag hoppas vi ses på Birger Jarl :D

Loves n' hööögs!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera då!!

2009-03-08 @ 21:26:24
Postat av: Kristina

Sorriii, jag vet att jag varit laam!

2009-03-09 @ 15:32:35
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0