Jag måste börja sola..

Nu har jag ätiti färdigt för kvällen.
Jag har haft en bra dag.. En bra ledig dag.
Och det går inte en endaste dag utan att jag längtar ihjäl mig efter att få packa ner allt i katonger.
Att linda in allt porslin i tidningspapper och tömma garderoberna..
Bädda ur sängen, rulla ihop mattor.
När jag har tömt lägenheten och sitter här med allt nerpackat.
När den dagen är här så kommer jag givetvis ägna några minuter åt att sitta här tyst, och titta runt.. Och tänka.
För jag har bott här i ett år, och det har hänt mkt. under det året.
Jag har massor av minnen härifrån, massor av fina minnen.
Massor att minnas..
Men jag längtar till den dagen, den dagen när jag börjar skapa nya minnen :))
Men det betyder inte att jag tänker glömma lixom.


Kommentarer
Postat av: Julia

Smal och snygg ! =D

2009-03-18 @ 22:18:57
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Mickis

Vad fin du va i flätan då!! Måste köra fläta någon dag ja med:)

kramis

2009-03-18 @ 22:24:25
URL: http://roxenmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0