Kvällen ägnar vi åt fika

Jag har redan hunnit dusha och mysa ner mig med täcket i soffan.
Dock inte hunnit med någon middag.
Vet inte vad jag ska koka ihop, om jag ska koka ihop nåt.
Jag tror jag satsar på ordentligt fika istället.
Delicato-bollar har jag.. Slänga in dom där chokladbullarna i ugnen (Om jag har några kvar) ?..
Lite godis.. Ja det blir fint :D
Kanskel lite yogurt och macker senare om magen ropar tomt..

Snart börjar Linda Rosing som följs utav Desperate Housewifes..

Sen  måste jag ta tillbaka lite av det där jag hackade på Jakob Ökvist om imorse.
Tydligen så var det ju ett straff han fick, att ringa till parlamentet-Killen.
Så.. Sorri för det.
Men jag är ändå trött på'an..

Nu ska jag kirra fika.
Vi hörs senaree :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg du är! Gillar din blogg skarpt, fortsätt så =)

2009-03-17 @ 22:23:35
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Malin

Jätte fint :) Super bra blogg!

2009-03-17 @ 23:17:55
Postat av: Kristina

Åh vad glaad jag blir.

Tack Julia & Malin. Gullissar :))

2009-03-17 @ 23:21:25
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0