Min fot skriker

Aah.. Söndag!
Mia poäng för Lördags-kvällen blir 10 av 10 möjloga.
Eventuellt något avdrag för att jag kom hem så sent..
Men å andra sidan så KOM jag hem så...

Okej då kör vi..:

Jag, Syrris, Carro, Jossi & Matilda stod för festen hemma hos mig.
Som vanligt bra.
Bra drag och söta tjejer.
Taxi ner på Bj där natten fångade oss.
Tråkigt nog inträffade sommartids-omställningen just en natt när man var ute och dansa och krogen stängde två istället för tre lixom.
I vanlig ordning så intog vi då MAX.
Lökringar & Chili chees tops.
FAAN VA GOTT DET VAR! GE MIG NU TACK!
Alla droppade hem.. Förutom några.
Matilda ville INTE åka hem och sova.
Till slut fick vi en taxi och den åkte INTE hem till mig.
Nej, vi åkte hem till Thomas i Salabacke för efterfest.
Vilken fest det vart haa? ;-)
Jag asvlutade iaf. inte min grogg haha.
Matilda fick på sig en teletubbies dräkt och insåg att jag faktist ville hem haha.
Tyvär så hade jag gett alla mina slantar till Syrris på MAX och jag hade noll lust att gå hem i mina heels med min halgus-svalgus knöl.
Problemet löstes, jag fick taxi-stålar och en taxi utanför porten utan att säga ett pip.
Ur-gulligt.
UR SKÖNT ATT KOMMA HEM.
Tyvärr var klockan då halv 5.. Eller egentligen HALV SEX.
Bums i säng, fan va skönt det va.

Ledig idag.
Ikväll blir det Söndag-middag hos Pappsi.
Puss på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0