Min helg

Jag har ju inte diskuterat min underbara helg än!!
Here it comes.
Jag var ledig Lördag, vilket är sällsynt.
Så jag sov hos mamii i Fredags.
Jag & Syrris cyklade dit efter jobbet.
Åt vääärldsgod mat, citronlax med pressad potatis.
*Vill ha nu*
Sen mös vi framför Tvn hela kvällen.

Jag & Mamii åkte ner på stan på Lördag-förmiddag.
Sprang på bolaget och uträttade några ärenden.
Sen var det bara hem för att fortsätta världens bästa dag, göra sig iordning hur länge man vill.
Runt 6-tiden kom Lina & Niclas hit.
Dom hade med sig värsta goda vanilj/hallon pajen.
Syrris kom och festen kunde börja.
Snart kom även Matilda & Carolina och det var så jääävla bra.
Taxi till bj... Galet många skratt.
Klackarna slogs i taket och vi gjorde det till en av dom bästa kvällarna.
Fridi var där och gjorde oss ännu gladare.

Natt-burgare på MAX & Till sluuuut så kom jag & Matilda därifrån själva haha.
Söndagen var lika bra som Lördagen.
Dagen-efter-häng med Matilda & Kajsa.
Bangade på grillning haha, och åt bakpotatisar med massa röror & bröd istället.
Sen åkte det fram ost & kex... Vi tryckte i oss pommes-tallrikar och bara kollade på massa skit på TV.

Jag hoppas på en lika snygg helg den här veckan.
Det är löning, jag tror på dom helgerna :D
Bilderna ligger på mitt andra användarkonto, jag pallar inte dra in dom här just nu iaf.
Dom finns på fejjis... Haha skratta med oss :D

Här finns dom va..
http://www.facebook.com/wall.php?id=699183101&banter_id=715935945#/album.php?aid=84011&id=715935945

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0