Om jag river dig nu så blir det märken!!

- Morniing rain-drops ?
Lördagen har kommit till oss.
Jag är taggad och har definitivt vaknat på rätt sida.
Nu är Magnus & Annika gäster i nyhetsmorgon, känns mysigt att glo på.
Jag har precis ätit lite vurre.
Två korvar med bröd och ett stort glas is-cola.
Lördags-Frulle som jag gillar't :P

Jag börjar 11.30 idag.
Ska ta cyklen ner på stan idag, så man kommer hem fortast möjligt efter jobbet.
Jag har lackat mina naglar i rött.
Outfiten för ikväll är spikad.. Vågar jag NOG säga.
Nej men jag tror jag bestämt mig faktist.
Innan jobbet ska jag hinna in på bolaget + springa och köpa fransar också.

Nu måste jag försöka få ner lite musik tilsl ikväll.
Har bara de som ligger på mp3n, alla annat ligger på det låsta kontot.
It SUCKS...

Vi ses ikväll hörrni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0