Sleeping-hour

Nu ska fröken hoppa i säng snart tror jag...
Mamii är ute & käkar men ska sova här, musen lever fortfarande sitt liv at her plejs.
Hon var hem idag och hämtade grejjer, då var det jätte mkt. mus-skit i hallen.
Faan va äckligt, Mamssi mår jätte dåligt av det.
Jag vet hur det är, har ju också varit med om det, och då var det aldig på tal att sova hemma förräns den gått i fällan.
Det tar ett tag innan anticimex kommer också, och det är inte alltid dom gåt i fällorna direkt tyvärr :((

Men nu har jag iaf. bäddat åt henne i soffan.
Hon snarkar och vet om det, så därför vill hon ligga här, för att störa mig så lite som möjligt..
Hon får snarka hur mkt. hon vill, det är mysigt att ha henne här :))
Egen nyckel har hon så hon kan komma när hon vill.
Det är förresten skit skönt att sova i min soffa, speciellt när man bäddat med lakan och så..
Så jag kankse myser på här ett tag till :)) Hihi.

Veckan har gått sååå himla fort.. Redan Fredag.
Och dagen idag gick med på som på räls.
Det var dax att styla om damavdelingen, så jag fick jobba ostört hela dagen.
Hann inte riktigt färdigt men..
Det är så skönt när det blir fräsht och snyggt! Jag gillar'e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0