Snart talar jag om.. Om hur det smällde :D

Åh jag veeet att jag återigen har varit seg som en seg råtta!
Men idag är jag ledig och ska se till at ta igen alla missade blogg-inlägg :D
Promise promiiise.

Bilder från helgen + en rejäl UPDATE om allt vad som hände, i vanlig ordning lixom.
Jag ogillar att fatta mig kort om bra grejjer haha :D
Men först måste jag slänga i mig lite god lunch.
Otrolig kycklingsallad som blev över från igår.
Till detta - Färsk baguette med CREME BONJOUR KANTARELL som jag nog kommer äta upp completli.
Tropisk juice till... EFTERÄTT cocosbollar :D

Vi hörs snart :D
Hej så länge finissar

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fy fan jag som är så jävla hungrig nu.. Funtar på fiskpinnar och remmis haha men orka?

2009-03-09 @ 19:41:38
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0