En dag med våren

Ledig, underbar dag.
Solen skiner än.
Jag klädde på mig och traskade ner på stan.
Mötte upp Carro, vi gick och ögonshoppade.. Åh va mkt. jag ville ha.
Men det tar iv i ett senare inlähh..
Önskeshopping lixom :))
 
Sen gick vi iaf. och lunchade med Syster.
Vi slog oss ner på Waynes och mumsade i oss kyckling-foccachia. (Stavas de så..?)
Det var lika gott som vanligt, vi satt och pratade strunt och hade det mysigt.
Solen skiner och jag hoppas den fortsätter göra det.
I ren Uppsala-anda blåste det dock.
När våren kommer så kommer även vindarna hit..
Det är det värsta, när det är varmt & skönt i luften och allt vore perfket om det bara slutade blåsa..
Men jag ska inte klaga.

Får se vad det blir ikväll.
Eventuellt blir det dejt med Matilda.





Folk börjar sätta sig vid ån igen... Åh.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ni var guldvärda idag tjejer.. ni gjorde lixom min dag :)

Sen är det lite synd att det ser ut som ja har en kortfrisyr på bilden bara haha :P Längre på ena sidan typ.. ?

2009-03-18 @ 18:58:39
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0