Nu snöar det!!

Okey, nu är hon tillbax.
Ledsen för sjukt dålig updatering.
Jag har bara setat framför google och sökt en lösning på mitt otroligt jobbiga problem.
Som jag skrev tidigare så kommer jag inte åt mitt användarkonto.
Tack och lov skapade jag ett extra för ett tag sedan och det kommer jag in på.
Men det andra räknas ju som 'administratörs-konto' så jag kan inte komma åt det på något sätt utan 'admin-lösenordet' som jag inte 'kommer ihåg'. (Har inte användt något lösenord)
Så all musik, alla bilder... Allt ligger där, helt oåtkomligt...

Men men nu är jag här.
Jag är ledig idag.
Gör ingenting.. Bleker tänderna.
Vädret suger, det växlar från strålande sol till snöblandat hagel.
Till slut blev jag så less så jag drog på mig power-walks-utstyrsel och slängde mig ut...
Just då var det snöväder.
Så det vart en mini-runda, men det var skönt att få luft.
Jag funtar på en lång, vam dush snart.

Imårrn är det lön :D
Så det ska shoppas i vanlig ordning.
Syrris sprang in på Bianco imorse och la undan ett par shoes.
Vi såg dom första gången för ap-länge sen.
Men dom tog slut på direkten... Dom skulle komma in igen, men kom lixom aldrig.
Nu finns dom, vi köper dom imårrn :))
Jag ÄLSKAR tanken på att jag & Syrris snart ska dela garderob igen.




Sen blir det lite från jobbet såklart...
Skulle vilja shoppa ett par ljusa, slitna jeans också.
Vi får la se vad damen kommer hem med.
Lite balkong-grejjer kankse?

Kommentarer
Postat av: Malin

kul att se dit tillbaka i bloggandet :) Vad bleker du tänderna med? nåt spec. märke? Kul med inredning, spec balkongen! Kommer ha 10km stor balkong att inredna snart :) Längtar till sommaren!

2009-03-24 @ 19:44:58
Postat av: Anonym

TIO km balkoong, lyllo dig!

Vart bor du? Nyfiken :))

Ja jag bleker med blekning från CREST heter det.

Kan visa i ett inlägg senare :))

Kram Kram

2009-03-24 @ 20:38:09
Postat av: Anonym

Bor i luthagen nu.. Men kommer flytta till dalarna p.g.a att killen fått aspirant tjänst där.Mm.. balkongen kommer kännas lyxigt ;) har en sida att tipsa om www.styleroom.se massa inredning bl.a på balkonger! Kram Kram

2009-03-24 @ 21:50:00
Postat av: Kristina

Åh vad härliigt, jag ska kika in där genast.

Dalarna är fint, jag var jämt där när jag var yngre.

Hoppas ni ska trivas :))

Krameen

2009-03-25 @ 08:40:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0