Den segaste damen vi känner är tillbaka!

- Wuhuuuu!!! The ladie is back.
Barramapappapaaaa.. Haha.
Fan inte ett endaste inlägg som boende på Bellmansgatan.
Jag & Syster har nu gått (Åkt flyttbuss) och blivit Bellmanier.
Bellmanier är man då man bor på Bellmansgatan.
Det fick vi veta av våran nya granne, som även är en av Mamiis bästa & Roligaste vän :D
Hon kom med blåbärsmuffins och hälsade Bellmanierna välkommna.

Vi trivs som FAN!
som F A N :D
Och ett litet mission blir klart varje dag.
Sovrummet är typ färdigt kan vi säga, förutom att vi behöver en till ram, för Syrris - Klantarshlet hade sönder en igår.
Plus antennsladd till TVn...
Två missions kvar där.

Hallen är också så gott som färdig, saknas mest en stor växt, annars äre bra :D

Köket är me ganska iordning.
Saknas = Nån mörk bets eller nåt att olja in bänkskivorna med så att dom blir lika mörka som träparketten.
Hämta micron & sodastreamern som hamnat på nåt konstigt uthämtningsställe.
Sätta upp några grejjer på väggarna...

Klädkammaren = Måla lite mera...
Och lägga in golv.
VI ska ha mörk träparkett i våran garderob också, värsta snyggt & lyxigt :D
Dom har lämnat massa golv, och det tycker vi att vi borde använda :)
Sen hade ju smartskaften som bodde här inna PLOCKAT NER garderobsstången som man hänger kläderna på.
Va ett jävla meck  att få på plats igen, men papssi lyckades.
Men tro på fan att det åkte ner när vi inte ens fyllt halva stången med clothes.
- BUMMEEEER!
Så vi måste få upp den igen och låsa den lite bättre.
( Köpte grejjer på Bauhaus igår)

Vardagsrum = Färga soffan svart, mera växter.
Helspackla väggarna & måla vita ( Blir dock EFTER inflyttningsferren..)

Asså va fan det är skiiit snyggt :D
Jag är såå jävla Happie!
Meen min kamera är död, tror att laddaren är hos Lina i sthlm...
Vilket suger hårdare än hårdast, så inga bilder på varken mig eller lyan.

Men nu ska jag käka glass i min ensamhet och kolla på ballar sva stål.
Hoppas en jobbig jävel är med.. Min absoluta favorit.
Min färsta ensamma kväll i lyan.
- Companyyy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0