Djurtjejen köpte ett fågelbo

Idag hade jag min lediga dag.
Fan vad mkt. man fått gjort.
Först klev jag upp och åt frukost med Syrris i soffan framför Voice.
Sen mös jag vidare ett tag under täcket.
Så fort hon bajkat till joppet så drog på mig hörselskydden och greppade hammarborren.
Så fick jag upp hyllorna för våra cooking-books.
Vart skit fräsht.
Sen pysslade jag lite med kläderna och skärp och assecoarer och fick till rätt så bra lösningar och uppdelningar på detta.

Senare på förmiddagen vart det en tur upp på Gränby Centrum.
Shoppade lite gröna växter, en till stor mysig kudde till myshörnan på balkongen.
En lykta & en fågelholk också till balkonegn :D

Åkte hem och fejjade och tog lite sallad och satte mig på våran otrooligt snygga balkong och bläddrade i nya VR i solen.
Snart kom Dadii också.
Så meckade vi en hel del i garderoben, så nu är garderobsstången på plats och vi fick in alla klänningar och kjolar nu.
En hel klädkmmare med bara klännngar & kjolar.
I love love love it....

Mötte Syrris nere på Heidan och köpte mera gröna växter & flowers till blomlådarna.
Sen beställde vi pirra som kom på EN JÄVLA KVART!
Rekord...

Nu sa jag sooova.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0